mandag 29. juli 2013

oh man!

Til baby og barn finnes det til enhver tid hundrevis av prosjekter jeg kunne tenke meg å gå i gang med, til dame litt færre men likevel mange flere enn jeg trenger - men til menn? Svært få mønstre som jeg virkelig synes ser bra ut. Det samme sier flere gode strikkevenninner. Men nå er redningen her  - Brooklyn Tweeds nye hefte, BT Men Volume 1 - en fryd for øyet (på alle vis...oh yes...). Syns jeg. Nydelige garn er det også. Og når heftet heter Volume 1 må det vel bety det planlegges flere?

Nesten vanskelig å velge favoritter, men disse havner høyt på ønskelista til høstens prosjekter (begge foto er hentet fra BTs blog):





Er det noen av dere som har testet Brooklyn Tweeds oppskrifter før?

(Og PS: Tusen takk for koselige gratulasjoner og kommentarer på forrige innlegg!)


12 kommentarer:

  1. Åhh, tusen takk for herlig inspirasjon! Enig i at det er få fine strikkeoppskrifter til menn. Har strikket én marius til mannen min, og et par votter, that´s it. Men nå står Hugo på strikkelista mi. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig, kult at du også syns de var fine! Si fra om du prøver deg på Hugo, da :)

      Slett
  2. OH YES!! Enig med begge deler!!

    SvarSlett
  3. Åå, Brooklyn Tweed kan greiene sine altså! Så fine manneplagg. Måtte vise bildene til mannen min og han likte Hugo veldig godt så kanskje det blir en slik på han etterhvert? (Har bare en million andre prosjekter å gjøre ferdig først;-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var alle de i køen allerede, da...

      Slett
  4. Knallfine! Jeg har strikket noen av prosjektene deres og oppskriftene er lette å forstå, lønner seg å lese igjennom alt før man starter;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er sikkert et godt tips, ja :)

      Slett
  5. Ja, her er det mye godsaker (i dobbel betydning)! Liker BT, synd garnet hans er såpass dyrt, skulle likt å prøve det!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror det eventuelt må strikkes i et annet garn, ja...

      Slett