lørdag 31. mai 2014

apropos selbu

Bryllupsvottene er visst ikke det eneste tradisjons-aktige jeg har strikket!




Denne ponchogenseren med hallingbord strikket jeg for et par år siden - mønsteret er laget av Arne og Carlos for Norsk Flid, og jeg strikket den i Pure Thin Alpaca fra Pickles. Husker ikke hvor mye som gikk med eller så mange andre detaljer heller for den saks skyld, men litt kul er den og jeg har brukt den en del, selv om sånne flaggermusvinger ikke er det mest praktiske på denne jord. Skulle jeg gjort det om igjen ville jeg strikket den lengre i livet og lengre på armene, men ellers passer den ganske bra. Den er myk og deilig på, og jeg liker de knall rosa selburosene.

God helg videre, alle!


2 kommentarer:

  1. Vakker genser, men ååå for et fint kjøleskap du har!

    SvarSlett
    Svar
    1. Har aldri angret på kjøleskapet nei :)

      Slett